fbpx

სასტუმრო „პარაგრაფ შეკვეთილის“ ახალი ვიდეორგოლი


გააზიარე სტატია

ზაფხული წელიწადის საუკეთესო დროა დასასვენებლად. მზე, ზღვა, აუზი, გემრიელი კოქტეილები, საცეკვაო მუსიკა და ლამაზი საცურაო კოსტიუმებიამ ყველაფრის გაფიქრებაც კი საკმარისია, რომ ხასიათი გამოგვიკეთდეს და ჩვენთვის საოცნებო არდადეგებისთვის დავიწყოთ მომზადება.

მითუმეტეს, როდესაც სპეციალურად ზაფხულისთვის მიძღვნილ ვიდეორგოლებს წავაწყდებით ხოლმე ინტერნეტშიუფრო რთული ხდება მოლოდინის რეჟიმი. ალბათ ახლა თქვენც ბოლოს ნანახი ვიდეო ამოგიტივტივდათ მეხსიერებაში, რომელმაც ინტერნეტი დაიპყრო და უამრავი ადამიანის მოწონება დაიმსახურა. დიახ, ჩვენ  სასტუმროპარაგრაფ შეკვეთილისსაზაფხულო ვიდეორგოლზე ვსაუბრობთ, რომელიც პირველი 360 ვიდეოა ქართული სტუმარმასპინძლობის სექტორში.

ჩვენ გვსურდა გაგვერკვია, როგორ შეიქმნა ეს ვიდეორგოლი, რომელზეც დღეს ყველა საუბრობს. სწორედ ამ მიზნით, სასტუმროს გენერალურ დირექტორს, ელენე შარიქაძეს და კომპანია ბრენდინგ.ჯი სინიორ ბრენდ სტრატეგსანი ჭყოიძეს გავესაუბრეთ.

სასტუმრო პარაგრაფი შექმნის დღიდან ერთერთი ყველაზე გამორჩეულია ჰორეკას სექტორში თავისი მომსახურების ხარისხით, ინფრასტრუქტურითა და ლოკაციით. სასტუმროს ერთერთი მთავარი პლუსი სწორედ მისი ადგილმდებარეობაა, რომელიც არამხოლოდ ზაფხულში, არამედ წელიწადის სხვა დროებშიც იზიდავს დამსვენებლებს მისი თბილი ჰავის გამო.

თუ ერთხელ მაინც ყოფილხართ აქ, შეუძლებელია გულგრილი დარჩეთ იმ გამოცდილების მიმართ, რომელიც მიიღეთ. წარმოიდგინეთ, დილით ადრე საუზმის შემდეგ, მიირთმევთ გამაჯანსაღებელ ლიმონათს, ეწვევით აუზს, იცურავებთ, მიიღებთ რუჯს, ბარში სასურველ სასმელს შეუკვეთავთ, შემდეგ კი ისაუზმებთ და გამწვანებულ ბაღში ანდაც სანაპიროზე გაისეირნებთ. ამ და კიდევ უამრავ საშუალებას სწორედპარაგრაფ შეკვეთილიგაძლევთ.

ეს ყველაფერი კარგად არის გადმოცემულიპარაგრაფისახალ ვიდეორგოლში, რომელიც გარდა კადრების ესთეტიურობისა, გამოირჩევა იმითაც, რომ ვიდეორგოლი 360 გრადუსით შეგიძლიათ ატრიალოთ და სრული წარმოდგენა შეიქმნათ იმ სილამაზის შესახებ, რომელსაც თვალს ადევნებთ.

ელენე შარიქაძე გვიყვება იმ სიახლეებისა და პროცესების შესახებ, რომელმაც პარაგრაფი ამ ვიდეორგოლის შექმნამდე მიიყვანა.

ჩვენ აქტიურად ვიმუშავეთ ქართულ კომპანია ბრენდინგ.ჯი -სთან, რომელთან ერთადაც ჩვენ შევქმენით ისეთი მნიშნელოვანი პროდუქტები, როგორიცაა: ბრენდის სტრატეგია, ბრენდის სამომხმარებლო გამოცდილების რუკა (customer journey map) და განახლებული კორპორაციული სტილის დოკუმენტიამ დოკუმენტების შექმნის შემდეგ, როგორც ჩვენ ასევე ბრენდინგის გუნდს გვქონდა ერთობლივი საკმაოდ საინტერესო და მნიშვნელოვანი გამოწვევა, რომ ეს ყველა ზემოთჩამოთვლილი მასალა, ისე გადაგვეთარგმნა და მიგვეწოდება მომხმარებლისთვის, რომ მიგვეღო მათთვის საინტერესო, ინტერაქტიული და შთამბეჭდავი პროდუქტი. სწორედ, ამაზე ფიქრის და მუშაობის შედეგად მივედით იმ იდეამდე, რომ ბრენდპარაგრაფ შეკვეთილისერთერთი პირველი საკომუნიკაციო პროდუქტი უნდა ყოფილიყო პარაგრაფ შეკვეთილის უნიკალური სარეკლამო ვიდეო რგოლი”, – ამბობს ელენე შარიქაძე

იცით ამ ჩანაფიქრის ყველაზე რთული ნაწილი რა არის? – დიახ, მისი სისრულეში მოყვანა. ვინაიდან ჩანაფიქრი ძალიან ამბიციური იყო და თანაც, ქართული ჰორეკას სექტორში პირველი, “პარაგრაფმადახმარებისთვს კომპანიაასილუმსმიმართა. სირთულის მიუხედავად, შედეგი იმდენად შთამბეჭდავი დადგა, რომ როგორც მომხმარებლები, ისე დამკვეთებიყველანი კმაყოფილები დარჩნენ.

ამ პროექტის ყველაზე რთული ნაწილიაღსრულება კომპანიაასილუმსხვდა წილად.  გულწრფელად გეტყვით, რომ ეს ფორმატი საკმაოდ დიდი გამოწვევა იყო როგორც ჩვენთვის ასევე შემსრულებელი კომპანიისთვის, ვინაიდან ეს არის პირველი 360 ვიდეო, რომელიც ქართული სტუმარმასპინძლობის სექტორში, ქართულმა კომპანიამ გადაიღო. მინდა ავღნიშნო, რომ მთელმა შემოქმედებითმა ჯგუფმა ისე გაართვა თავი ამ დიდ გამოწვევას, რომ მათ მიერ შექმნილმა ვიდეო რგოლმა დიდი მოწონება დაიმსახურა როგორც ადგილობრივ, ასევე საერთაშორისო ბაზარზე”, – გვითხრა მან.

ანი ჭყოიძე, კომპანია ბრენდინგ.ჯის სინიორ ბრენდ სტრატეგი გვიყვება, თუ როგორ შეიქმნა სასტუმროპარაგრაფისბრენდის სტრატეგია. მისი თქმით, პროცესი საკმაოდ საინტერესო და თან რთული აღმოჩნდავინაიდან აღნიშნული სასტუმრო იმდენად მრავალფეროვანია, რთული იყო იმ ძირითადი ღერძის პოვნა, რის გარშემოც აეგებოდა ბრენდის მთავარი პლატფორმა.

შრომატევადი პერიოდის შედეგად, ვიპოვეთ ის ძირითადი გამოხატულება რაშიც აისახება სასტუმროპარაგრაფ შეკვეთილისსახე: სიცოცხლის ოთხი ელემენტიცეცხლი, წყალი, მიწა, ჰაერი. „პარაგრაფ შეკვეთილშისიცოცხლის ოთხი ელემენტის ბალანსი წარმოდგენილია არა მხოლოდ ლოკაციაზე, არამედ სასტუმროს შიგნითაც: აუზი გაფილტრული ზღვის წყლითაა ავსებული, სპაში წარმოდგენილია მაგნიტური ქვიშის პროცედურებინათელ მზის სხივებს კი შემინული არქიტექტურა ირეკლავს რაც კიდევ უფრო მიმზიდველს ხდის ზღვისპირა კურორტს, სასტუმროს ტერიტორია კი სრულად ფიჭვნარი ტყით არის გარშემორტყმული”, – გაგვიზიარა ანი ჭყოიძემ.

ამ ყველაფრის შეჯამებით, შეგვიძლია ვთქვათ, რომ სასტუმროპარაგრაფ შეკვეთილიარის მრავალფუნქციური კურორტი უნიკალურ ლოკაციაზე, სადაც სიცოცხლის ოთხივე ელემენტის გაერთიანებით იქმნება სრულყოფილი დასვენების დაუვიწყარი გამოცდილება. ასეთი ბენეფიტების ბუკეტი კი ნებისმიერი ბრენდ სტრატეგისთვის საოცნებოა, რადგან მუშაობის დიდ შესაძლებლობას იძლევა. როგორც ანი გვიყვება, სწორედ ასე გაჩნდა ახალი ვიდეორგოლის შექმნის იდეაც.

სწორედ, ამის გამოხატვა გვინდოდა ვიდეო რგოლში, რაც იყო ჩვენი მთავარი ამოცანაც და გამოწვევაც. გვინდოდა მომხმარებლისთვის  მაქსიმალურად ნათლად და მკაფიოდ გადმოგვეცა, თუ რას სთავაზობსპარაგრაფ შეკვეთილიდამსვენებლებსუნდა გვეჩვენებინა რას ნიშნავს აქ გატარებული დრო იმისთვის, რომ მათ შექმნოდათ სასტუმროში ყოფნის სრული შეგრძნება”, – გვიყვება ანი.

ფაქტია, რომ ახალი ვიდეორგოლი შედგა, რადგან ის ხაზს უსვამს ყველაზე მნიშვნელოვან დეტალებს: სასტუმრო პარაგრაფი სრულყოფილ დასვენებას სთავაზობს სტუმრებს, შესაბამისად, ვიდეოროგლიც სრულყოფილების კონოტაციაა.

ასე დაიბადა 360 გრადუსიანი ვიდეოს შექმნის იდეა, როგორც სრულყოფილების მეტაფორა. აღნიშნული ვიდეო რგოლი არის ინტერაქციული, მაყურებელს შეუძლია არა მხოლოდ ჩვენს მიერ შერჩეული კადრების ყურება, არამედ სრულად, 360 გრადუსით კურორტის დათვალიერება.”, – ამბობს ანი

ზაფხულის საუკეთესო პერიოდი ჯერ კიდევ წინ არისამიტომ არ გაუშვათ ხელიდან შანსი, მიიღოთ სრულყოფილი და დაუვიწყარი გამოცდილება სასტუმროპარაგრაფ შეკვეთილში”.

 


მიიღე ყოველდღიური განახლებები!
სიახლეების მისაღებად მოგვწერეთ თქვენი ელ.ფოსტა.