fbpx

„ლიკანი“ – განახლებული შეფუთვა და არომატები


გააზიარე სტატია

შუშხუნა მინერალური წყალი „ლიკანი“  საზოგადოებას განახლებულ შეფუთვას და არომატებს სთავაზობს. ალუბალი და ბროწეული, ციტრუსი და ჯანჯაფილი – სწორედ ამ არომატების და „ლიკანის“ მინერალების მიქსით განახლდა ბრენდის პორტფელი. 

დაიმუხტე „ლიკანის“ ახალი არომატებით – ეს ბრენდის საკომუნიკაციო გზავნილია. „ლიკანი“ ხილის ბუნებრივი არომატით, 0 კალორიით და რაც მთავარია, შაქრის და სხვა დამატკბობლების გარეშე, ჯანსაღი და გემრიელი არჩევანია წყურვილის დასაკმაყოფილებლად.

„ლიკანი“ არომატით ბაზარზე ოთხი წლის წინ გამოჩნდა და „ლიკანის“ მსგავსად, სწრაფად მოიპოვა წარმატება. ბრენდმა კი ერთგულ მომხმარებლებს სიახლე შესთავაზა და მათი თხოვნის გათვალისწინებით, პორტფელი განაახლა. „ლიკანი“ ციტრუსის და ჯანჯაფილის არომატით სრულიად განსხვავებული პროდუქტია. არსებული სამი არომატიდან კი  ალუბალი და ბროწეული შენარჩუნდა, რომელიც საზოგადოებამ ყველაზე მეტად შეიყვარა. უცვლელი რჩება მისი უპირატესობა – 0 შაქარი და 0 კალორია, რაც შუშხუნა „ლიკანის“ არომატებს სხვა გაზიანი სასმელებისგან გამოარჩევს. 

 

ირინა კეიდია, კომპანია „IDS  ბორჯომის”  საქართველოს მარკეტინგის დირექტორი:

„ლიკანი“ როგორც სიახლეების მოყვარული ბრენდი, განაგრძობს განვითარებას. ჩვენ მუდმივად ვითვალისწინებთ და ყურადღებას ვაქცევთ მომხმარებლის სურვილს და ქცევას. სწორედ მათი გემოვნების გაანალიზებითმივხვდით, რომ სიახლის დრო დადგა. განვაახლეთ პროდუქტის შეფუთვა და პორტფელში დავამატეთ სრულიად ახალი არომატები,  რომლებზეც „ლიკანის“ გუნდმა იმუშავა. იმედი მაქვს, მომხმარებელი სწრაფად შეამჩნევს განახლებულ ქილებს, დაიმახსოვრებს და შეიყვარებს „ლიკანის“ ახალ არომატებს.“

ახალი დიზაინი აგრძელებს „ლიკანის“ ძირითადი პროდუქტის შეფუთვის ხაზს. არომატების მიხედვით, ქილებზე გამოყენებულია ხილის ილუსტრაციები ყვითელი და წითელი დეტალებით, რაც მომხმარებლისთვის პროდუქტს უფრო მეტად აღსაქმელს ხდის. „ლიკანი“ ხილის არომატით მხოლოდ ქილაში იწარმოება, განახლებულ შეფუთვაზე კომპანიის გრაფიკულმა დიზაინერმა იმუშავა. 

 

ანი ჭოღოშვილი, კომპანია „IDS ბორჯომის“ უფროსი დიზაინერი:

„ახალი შეფუთვით „ლიკანი“ არომატებით, კიდევ უფრო დავაახლოვეთ ძირითად პროდუქტს. ქილებზე გამოვკვეთეთ ხილი და „ლიკანის“ ეტიკეტის უცვლელი ელემენტები   – მინერალები და ტალღები. ახალი დიზაინის ძირითადი ფერი „ლიკანის“ ქილის მსგავსად მწვანეა, რომელიც არომატების მიხედვით დამატებული წითელი და ყვითელი ფერებით, ბრენდის და ახალი პროდუქტის ხასიათს გამოხატავს.“ 

„ლიკანი“ ხილის არომატით საქართველოს ბაზარზე პირველად სამი სხვადასხვა არომატით გამოჩნდა. ვაშლი და ტარხუნა, ატამი და ფორთოხლის ყვავილი, ალუბალი და ბროწეული მომხმარებელმა სწრაფად შეიყვარა. ოთხი წლის შემდეგ ბრენდმა პორტფელი განაახლა და ბაზარზე პოზიციონირებას ორი არომატით – ალუბალი და ბროწეული და ციტრუსი და ჯანჯაფილით განაგრძობს. შუშხუნა „ლიკანი“ ხილის არომატით კომპანია IDS ბორჯომი საქართველოს მიერბორჯომის N2 ჩამომსხმელ ქარხანაში იწარმოება.


მიიღე ყოველდღიური განახლებები!
სიახლეების მისაღებად მოგვწერეთ თქვენი ელ.ფოსტა.